ترفندهای اندروید

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر نیازی به معرفی ندارد.همه ما آن را می شناسیم و به احتمال خیلی زیاد در گوشی خودمان نصب کرده ایم . اگر شاخ نباشیم لااقل روزانه شاخ ها را لایک می کنیم .

این شبکه اجتماعی رایگان در سال 2010 ایجاد شد و به سرعت در بین کاربران به محبوبیت رسید.تا جایی که در کمتر از دو سال به 100 میلیون کاربر رسید و توسط فیسبوک خریداری شد.

این شرکت برای محبوبیت بیشتر اینستاگرام ، به صورت مداوم آپدیت هایی را ارائه می کند تا جذابیت آن در بین کاربران از بین نرود.جالب است بدانید که بسیاری از کاربران instagram رسما به این اپ موبایلی معتاد هستند.

خوب حالا بریم سر اصل مطلب .


دانلود و نصب اینستاگرام

روش های بسیار زیادی برای دانلود اینستاگرام وجود دارد ولی شدیدا توصیه می کنیم آن را فقط از گوگل پلی دانلود کنید و از دانلود کردن آن از سایت های دیگر خودداری کنید.

لینک دانلود اینستاگرام از گوگل پلی

دانلود اینستاگرام از کافه بازار

برای دانلود نسخه IOS اینستاگرام از سیب اپ هم می توانید اینجا کلیک کنید.

به دلیل همان توصیه بالا ، سایت اندروید یار از قرار دادن لینک دانلود مستقیم اینستاگرام خودداری می کند و دوباره تاکید می کنیم که حتما از گوگل پلی دانلود کنید.

عضویت در اینستاگرام

عضویت در اینستاگرام و فعال سازی حساب کاربری در آن به طرز وحشتناکی راحت است. بعد از نصب برنامه ، بر روی «بازکردن» کلیک کنید.در صفحه ای که باز می شود روش هایی برای عضویت وجود دارد.

عضویت در اینستاگرام با کامپیوتر/ثبت نام در اینستاگرام از طریق سایت/ثبت اینستاگرام در گوگل/مشکل ثبت نام در اینستاگرام/آموزش نصب اینستاگرام در گوشی
عضویت در اینستاگرام

اگر عضو فیس بوک هستید به راحتی می توانید از گزینه «ورود به سیستم با فیس بوک» استفاده کنید و نیازی به عضویت مجدد نیست .در این حالت ، حساب کاربری اینستاگرام شما ، به حساب فیس بوکتان متصل می شود.

روش دوم برای عضویت «نام نویسی با ایمیل یا شماره تلفن» است .بعد از کلیک بر روی این روش ، باید انتخاب کنید که می خواهید با شماره موبایل عضو شوید و یا با آدرس ایمیل .

برنامه ساخت اکانت اینستاگرام/آموزش نصب اینستاگرام بدون ایمیل/ایجاد نام کاربری در اینستاگرام
آموزش نصب اینستاگرام بدون ایمیل

من گزینه «تلفن» را انتخاب می کنیم . به صورت پیش فرض اگر با فیل تر شکن به اینترنت متصل نباشید ، اینستاگرام کشور شما را تشخیص داده و پیش شماره آن را نشان می دهد . در غیر این صورت باید به صورت دستی ، پیش شماره 98+را انتخاب کنید.

حالا در کادر «تلفن» شماره موبایل خودتان را بدون صفر ابتدای آن وارد کنید.(مثلا 9141111111) . بر روی گزینه «بعدی» کلیک کنید.

آموزش نصب اینستاگرام با شماره تلفن/ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل/ساخت ایمیل اینستاگرام/فیلم آموزش نصب اینستاگرام/ساخت ایمیل برای اینستا
آموزش نصب اینستاگرام با شماره تلفن

کد 6 رقمی از طریق اینستاگرام برای شما ارسال می شود. در صورتی که به هر دلیلی بعد از چند دقیقه ، کد را دریافت نکردید ، اطمینان حاصل کنید که شماره موبایل را درست وارد کرده اید و بر روی گزینه «کد جدیدی در خواست کنید» کلیک کنید تا دوباره کد برای شما ارسال شود.

کد امنیتی اینستاگرام نمیاد/مشکل عدم دریافت کد امنیتی اینستاگرام/کد شش رقمی اینستاگرام نمیاد/چرا پیامک کد اینستاگرام نمیاد/عدم ارسال کد تایید اینستاگرام
مشکل عدم دریافت کد امنیتی اینستاگرام/

نکته : گاهی کد تایید اینستاگرام برای شماره های جدید ایرانسل با پیش شماره 090 بسیار دیر ارسال می شود. اگر کد برایتان ارسال نمی شود ، به مرحله قبلی بر گردید و شماره موبایل را اینبار با صفر ابتدای آن وارد کنید.
مانند : 09141111111 همچنین توجه داشته باشید که کیبورد موبایل در حالت انگلیسی قرار داشته باشد .

به محض دریافت کد ، اینستاگرام به صورت خودکار آن را از اس ام اس دریافتی می خواند و در کادر مربوط قرار داده و به مرحله بعد می رود.

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • مهدی حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی