ترفندهای اندروید

  • ۰
  • ۰

تعیین نام کاربری و رمز عبور برای حساب اینستاگرام

در این مرحله باید نام کاربری برای خودتان انتخاب کنید .این نام کاربری می تواند نام واقعی شما و یا هر نام دیگری باشد ولی باید قبلا توسط فرد دیگری انتخاب نشده باشد.

نکته : از این مرحله نتونستم عکس تهیه کنم چون اینستاگرام به دلیل مسائل امنیتی اجازه عکس گرفتن از صفحه موبایل رو در این مرحله نمی ده.


نحوه انتخاب رمز عبور قوی برای اکانت اینستاگرام

انتخاب رمز عبور قوی خیلی مهم است .برای این منظور باید توجه داشته باشید که رمزی انتخاب نکنید که به راحتی قابل حدس زدن باشد. شماره موبایل اصلا رمز خوبی برای اکانت نیست .همچنین تاریخ تولد و هر شماره دیگری که قابل حدس باشد هم اصلا خوب نیست .

بهترین روش ایجاد رمز عبور ، به صورت ترکیبی است .به این صورت که اعداد ، اعلائم و حروف بزرگ رو کوچک را باهم ترکیب کنید. برای مثال رمز عبور زیر می تواند قوی محسوب شود.

M1225125@androiddatCOM

بعد از انتخاب نام کاربری و رمز عبور قوی ، روی گزینه «ادامه و همگام سازی مخاطبین»یا «ادامه بدون همگام سازی مخاطبین»کلیک کنید.در این مرحله اگر نام کاربری شما قبلا انتخاب شده باشد ، اینستاگرام یک گزینه مشابه به شما پیشنهاد می کند. برای مثال :

من نام کاربری «androidyar» را انتخاب کردم ولی چون قبلا انتخاب شده بود ، برنامه به من نام کاربری «androidyar3» را پیشنهاد داد ولی چون من این نام کاربری را نمی خواستم بر روی گزینه«تغییر نام کاربری» کلیک کردم تا شانس خودم را برای انتخاب یک نام کاربری دیگه امتحان کنم .

نام کاربری «androidyarcom» آزاد بود که انتخاب کرده و بر روی گزینه «بعدی» کلیک کردم .

در مرحله بعد اگر عضو فیس بوک هستید می توانید دوستان فیس بوکی خودتان را به اینستاگرام متصل کنید. من بر روی گزینه «رد شدن» کلیک می کنم.

 ارسال نشدن کد اینستاگرام/چرا کد امنیتی اینستاگرام ارسال نمیشه/حل مشکل نفرستادن کد اینستاگرام
می توانید دوستان فیس بوکی خودتان را به اینستاگرام متصل کنید

در مرحله بعدی Instagram به شما لیستی از دوستان و آشنایانتان را نشان می دهد که می توانید آنها را فالو کنید و یا با کلیک کردن بر روی گزینه «بعدی» از این مرحله رد شود .

افزدن عکس نمایه به حساب اینستاگرام

در مرحله بعدی می توانید برای حساب خودتان عکس تعیین کنید. من این مرحله را نیز فعلا رد می کنم .تمام شد . شما حساب کاربری اینستاگرامی خودتان را فعال کردید و می توانید فعالیت در این شبکه اجتماعی را شروع کنید.

ویرایش نمایه در اینستاگرام

در ادامه این مطلب ، تمام بخش های موجود در اینستاگرام را به صورت تک به تک توضیح خواهیم داد .

اولین کاری که معمولا بعد از ایجاد حساب کاربری انجام می دهید این است که اطلاعات مربوط به خودتان و یا کسب و کارتان را به صفحه اینستاگرام اضافه کنید.

برای این کار اگر در صفحه اصلی حساب کاربریتان نیستید ، از نوار منوی پایین سمت چپ بر روی عکس پروفایل (که هنوز خالی است) کلیک کنید تا به صفحه اصلی حسابتان منتقل شوید.

در این صفحه بر روی گزینه «ویرایش نمایه» کلیک کنید

اولین گزینه ، «تغییر عکس» است .بر اگر بر روی آن کلیک کنید با سه گزینه مختلف روبرو می شوید.

  •  عکس نمایه جدید
  • وارد کردن از فیس بوک
  • وارد کردن از Twitter

با انتخاب گزینه اول ، دو انتخاب دارید.می توانید از خودتان عکس بگیرید و یا می توانید یک عکس از گالری تصاویر گوشی انتخاب کنید. بعد از انتخاب عکس ، با انگشت آن را جابجا کنید تا بهترین حالت آن درون دایره قرار گیرد .سپس بر روی «بعدی» کلیک کنید.

آموزش تصویری تغییر عکس پروفایل اینستاگرام/نحوه گذاشتن عکس در اینستاگرام/گذاشتن عکس کامل در پروفایل اینستاگرام
آموزش تصویری تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

در صفحه جدیدی که باز می شود می توانید تغییراتی بر روی عکس ایجاد کنید و یا آن را ویرایش کنید. با کلیک کردن بر روی گزینه «بعدی» ، عکس پروفایل شما ثبت می شود.

تغییر نام در اینستاگرام

به صورت پیش فرض نام شما ، همان نام کاربری شما تعیین شده است که می توانید با کلیک کردن بر روی ویرایش نمایه ، آن را تغییر دهید.در همین صفحه می توانید حتی نام کاربری اصلی اینستاگرام خودتان را نیز تغییر دهید.

نکته :بسیاری از افراد و شرکت ها با نام های کاربری نا متعارف و +18 ممبر جذب کرده و سپس از همین طریق نام پیج را تغییر داده و تمام پست ها را پاک کرده و چند پست مجاز در صفحه قرار داده و این صفحه را به قیمت بالایی می فروشند.

در کادر وب سایت می توانید آدرس سایت خودتان را قرار دهید و اگر سایتی ندارید می توانید آدرس تلگرام و یا هر آدرس اینترنتی دیگری را قرار دهید و یا حتی خالی رها کنید .

در کادر بیوگرافی می توانید کمی در مورد پیج و یا خودتان توضیح بنویسید و یا خالی رها کنید.

دنبال کردن دیگران در اینستاگرام

برای این که بتوانید دیگران را در Instagram دنبال کنید روش ها و راههای مختلفی وجود دارد. می توانید در منوی نواری پایین بر روی آیکن ذره بین کلیک کنید و نام کاربری فرد مورد نظرتان را جستجو کرده و فالو کنید. یا در همین منو جستجو می توانید بر چسب های مورد نظراتان را جستجو کنید.

روش دوم این است که از منوی بالا سمت چپ بر روی نماد سه خط (همبرگری) کلیک کنید.در منویی که باز می شود بر روی یافتن افراد کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود ، دو انتخاب دارید .

می توانید از بین افراد پیشنهادی اینستاگرام ، هر کس را که دوست دارید فالو کنید. و یا می توانید بر روی تب «مخاطب ها  » کلیک کرده و از بین کسانی که در مخاطبین گوشی شما هستند ، هر کدام که اینستاگرام را نصب شده دارند ، انتخاب کرده و فالو کنید.

با فالو کردن افراد ، اگر صفحه آنها خصوصی نباشد ، هر مطلب جدیدی که پست کنند برای شما قابل مشاهده خواهد بود ولی مطالب شما تا زمانی که آنها شما را فالو نکرده اند برای آنها ارسال نمی شود.

همچنین اگر حساب فرد خصوصی باشد ، شما تا زمانی که او شما را تایید نکرده است نمی توانید پست های او را مشاهده کنید.

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • مهدی حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی