ترفندهای اندروید

  • ۰
  • ۰

مشاهده پیام های خصوصی در اینستاگرام (دایرکت)

در اینستاگرام می توانید برای دیگران پیام ارسال کنید و پیام آنها را دریافت کنید. برای مشاهده پیام های دریافتی به روش زیر عمل کنید.

  • در منوی نواری پایین بر روی آیکن خانه در سمت راست کلیک کنید.
  • در قسمت بالا و سمت چپ صفحه ای که باز می شود ، آیکنی شبیه به موشک کاغذی مشاهده می کنید.
  • بر روی این آیکن کلیک کرده و پیام های دریافتی را مشاهده کنید.

چطور در پست های اینستاگرام هشتگ بزنم ؟

استفاده از هشتگ «#» یکی از روش های خوب برای دیده شدن پست شما در اینستاگرام است و می تواند برای به دست آوردن دنبال کننده به شما کمک کند.

بسیاری از مردم از هشتگ به درستی استفاده نمی کنند و اصلا نمی دانند این امکان به چه دردی می خورد . برای مثال مشاهده می کنید که کسی در مورد پیتزا پست ارسال کرده است ولی در بین هشتگ ها نمونه های نامربوطی مشاهده می شود مانند : #دختر #مانتو #اخبار_مهم و ….

این افراد تصور می کنند اگر از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنند باعث افزایش بازدید پست آنها خواهد شد در حالی که اینطور نیست.هشتگ ها به نوعی دسته بندی موضوعی پست شما محسوب می شوند.

اگر هشتگ ها را به درستی و واقعا متناسب با موضوع پست خودتان انتخاب کنید باعث می شود دقیقا همان افرادی که به دنبال پست شما هستند شما را پیدا کنند و در این صورت احتمال فالو کردن شما هم به شدت افزایش پیدا می کند.

مثلا اگر پست شما مربوط به پیتزا است و کسی با هشتگ دختر وارد پست شما شود ، هیچ سود خاصی برایتان ندارد.زمانی که شما در حال نوشتن هشتگ هستید ، اینستاگرام ، هشتگ های مشابه را به شما نشان می دهد که می توانید از بین آنها گزینه مناسب را انتخاب کنید.

چطور می توانم با کامپیوتر از اینستاگرام استفاده کنم ؟

براحتی می توانید با مراجعه به آدرس instagram.com مطالب موجود در اینستاگرام را با کامپیوتر مشاهده کنید. برای ارسال مطلب با استفاده از کامپیوتر هم روش هایی وجود دارد که در روزهای بعد در همین صفحه منتشر می کنم .

با این روش ها می توانید با استفاده از کامپیوتر ، به اینستاگرام عکس و مطلب ارسال کنید ولی هنوز امکان ارسال ویدئو با این روش وجود ندارد.

 چطور در اینستاگرام ، فایل متحرک یا GIF منتشر کنم ؟

در واقع شما نمی توانید این کار را بکنید. برای اینکار ، باید ابتلا فایل GIF را با استفاده از نرم افزارهای مبدل و یا سایت های اینترنتی تبدیل آنلاین فرمت های ویدئویی ، به فرمت  MP4 تبدیل کرده و سپس پست کنید.

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • مهدی حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی